Presenter :D <33

Tjoo, nu hade jag tänkt att skriva lite om min födelse dag :) Först när jag kom hem så va jag tvungen att va inne i nattis rum och då satt jag vid datan så det va ju kul :) Sen så fick jag gå ut då åt vi kinamat fett gott :D Sen stack jag, natti och micke ut och hoppade ett tag x) Sen in fick öppna presenter kommer bilder på alla från idag och från i lördags :) Sen när jag hade öppnat alla satt jag vid min nya data :D sen vara fika :D så svulade mkt idag kan man säga haha.. fyller man år så gör man x) Sen fortsatte jag sitta vid datan sen taggade vi hem till pappa och nu sitter jag vidd datan kommer göra det ett tag sen kanske jag ska se på lite movie :D får se men bloggar kanske senare annars får ni se mig i morgon :D    

                 

    

      

Bild 1: 200kr Fick av min "låssas" farmor.
Bild 2: 200 kr fick jag av min moster med fam.
Bild 3: 1000 kr och 500 kr på guldfynd av min "låssas" farfar, på pappas sida.
Bild 4: Brunkräm fick av syrran.
Bild 5: Maskara fick av familjen.
Bild 6: Halsband fick av sööta lillsyrran :)
Bild 7: En laptopp fick av familjen.
Bild 8: Ansiksmask och örhängen fick av Pernilla.
Bild 9: shampoo, balsam, ansiksmask, hårmask och badkulor av mickis.
Bild 10: Halsband av Nadde.

Tack för alla presenter :D älskar er <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0