Lördag och söndag

Igår sov elle hos mig :) först åkte ida, oskar och moster hem vid typ 6 lr 7 :P städade mitt rum på och sen vid 20 i 9 kom elle och frida :D vi hoppade med natti sen hade jag elle och frida 5 kamp xD Sen hoppade mera sen tog frida 22:18 bussen lr hon missade den så elle och frida började gå mot barkarby medans jag sprang och hämtade cykeln han i kapp de, sen försökte vi att elle skulle skjutas mig och frida jag på styret och frida på sadeln men det gick inge bra xDsen när vi va typ häggvägen då skjutsade frida mig till barkarby på 3 mmin för det va bara 3 min kvar tills hennes buss gick xD men vi hann i allla fall :D Sen cyklade jag och mötte elle på vägen blev jag jagade av nån, han bara kommer ut från en buske och börjar tyyp springa efter mig fan va rädd jag blev,  kom i alla fall till elle då skulle vi cykla till en kyrkogård typ xD men sen att vi typ cyklat och gått i en halv timme och då pallade vi inte mer så vi gick tillbaka och stannade vid en bensinmak vi va typ vilse xD och det va en ska som såg ut som en jordgubbe lr de hade sålt jordgubbar i den xD så elle började vinka till bilarna då äree nån som skriker fitta till henne och vänder, vi bara cyklar jätte fort där ifrån och sen ser vi att de kör in till bensin maken tänk om vi hade stannat kvar där xD i allafall fortsatte vi hem och kom till slut hem :P då va klockan 12 typ hoppar med natti lite, sen skulle vi se  på en film som va fett läskig, det va en typ moster och hennes söner som misshandlade henne och typ brände henne i underlivet och hennes syster misshandlade de och allt, den va fettt hemsk :O fatta att det där har hänt på riktigt. Så jag sov fast innan åt vi lite :P Vaknade vid kvart i 3 odag :O åt frukost och sen hoppade sen kom pappa är på fett dåligt humör idag fattar inte vrf, så har bråkat med mamma och pappa, de har damp ! ska se på film senare och i morgon äre sommarskolan har en vecka kvar -.- puss <3 / jossan

Nu kommer lite bilder från idag och i helgen

I helgen :
 
jag, Ida och Oskar                                                          Natti, Jag, Ida och Oskar

Igår/idag:
  

 

Bild 1: Jordgubben jag och elle va i xD
Bild 2 : Jag med min klänning
Bild 3 : Regnbåge vid elle
Bild 4 : Det va 2 regnbågar över varnadra xD
Vild 5: Vid den röda bilen går regnbågen ner fett coolt xD som man säger där finns en skatt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0