helgen ägde allt och alla !<3

heej, har inte skrivit sen i helgen har typ inte hunnit men nu kommer det ;D

Fredag: Va inte i skolan för jag hade ont i halsen och så. Så först typ satt jag vid datan och tittade på tv. Sen ringde mamma och sa att jag skulle dit och köpa ipren på vägen så hoppade av i jakan och köpte det. sen satte jag mig på bussen igen och åkte hem :) Satt lite vid datan medans mamma bakade bullar tills jag fyller år :) Sen kom pappa och vi körde och hämtade frida och sen drog vi och hyrde 3 filmer :) Sen när vi kom hem gick vi på typ "utflykt" med små syrrorna till ett jätte högt berg typ xD sen hem och lämnade de då hade jag tappat min mobil -.- Så gick vi runt och letade och då hittade vi den :D träffa några småglin på vägen hem också som vi började bråka med xD Sen hem la oss och tittade på filmerna :)

Lördag: vaknade vid halv 11 och vi åt frukost och sånt sen kom pappa och mamma och pappa släpte av oss vid ica så gick vi och handlade allt till festen. Sen kom mamma och pappa dom hade köpt presenter till mig :D Sen åkte vi hem jag dushade och sen fixade vi oss. Sen vare bara att börja städa typ hela huset och ute och duka ock sånt ^^ Sen kom dom då lyssnade vi på musik och hade kul :D Sen åt vi och sen mkt mer. Mickis och nadde åkte hem vid 10 tråkiga ? hahah xD Sen gick vi (pernilla, frida, elle och jag) tillbaka och hoppade lite :P Sen blev kl typ 1 lr 2 då tog vi lite kort och åt chips sen la vi oss och tittade på film :) fast jag somnade då xD



Söndag: Vaknade av att mamma väckte mig vid halv 11 och sa att morbro skulle komma och typ gratta mig så då gick vi upp fixade oss städade och hoppade lite sen åkte de hem vid 20 i 1. Då städade jag lite till :P Sen hade mamma lurat mig så då kom ida, oskar, mikiz och moste istället :D Fett kul xD Vi typ hoppade hela tiden. Sen fikade vi gott och fick 200 kr av dom :D Sen hoppade och sånt det va kul :D Bråkade lite med mikiz också. -.- Sen gjorde ida typ illa handen när de precis hade kommit så de åkte till sjukhuset för typ en kvart sen stackars ida (a) Så nu har de åkte hem och jag hamnade här och skrev blogg ska snart lägga mig i sängen och titta på en av filmerna som vi hyrde som vi inte hann se :D Den värkar fett bra ska gå och lägga mig i tid i dag i alla fall börjar halv 11 i morgon :D Fast vi har dans hela dan -.- Men ändå det blir väll kul fyller ju år i morgon :D <3 Då blire en data fett nicee ;D längtar :D <33333 ska tagga bloggar kanske senare (a) puss på helgen asso bästa helgen ever !!♥  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0