Elle sover här

elle sover här idag det är mys, hon kom hit vid typ 20 över 8 vi har suttit vid datan och sett på film chillat bara :) ska snart lägga oss i sängen och sova e ganska trött, va barnvakt åt lillsyrrorna oxå det va mys men nu sover de så sött :)  älskar de<33 juste elle och jag har yp ötit 10 glassar haha  XD <33



bild 1: jag med en klänning jag hittade i jakkan idag :)
bild 2: hittade ett par solglasögon fast köpte de inte :P
bild 3: ett smultron ställe jag, pappa, micke, minella och isabelle åkte förbi :D
bild 4: smultron gått :D<3
bild 5: minella syrran <3
bild 6: isabelle syrran<3
bild 7: Minella och Isabelle äter chips så söta älskar er<33
bild 8: mina kläder jag hade idag :)

juste köpte present till mamma idag :D det blev present kort på kinaresturangen på 400 jag och natti deladde på det :D Mamma och micke ska äta där på mammas fördelsedag på måndag och natti och jag ska ska vara barnvakt , sen köpte jag oxå ett rosa halsband som såg ut som en blomma fint :D<33 kommer billder på det senare :P<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0