orkar inge mer

asso du e fett jobbig kan du bara sluta säga att jag förändras och en massa skit titta på dej själv det är du som har förändras. Du blir sur bara för jag är med mickis jag få vara med vem jag vill orkar inte bry mig om vad du tycker längre du är inte min morsa ! Du säger hela tiden du har förendrasd tönt och allt sånt.. och tror sen att du bara kan komma till mig och säga förlåt men det funkar inte så jag är trött på dej nu jag orkar inge mer.. allt är inte bara mitt fel som du tror det va du som startade det här bråket inte jag! jag har sagt att jag vill ta en paus från dej och då säger du att det är töntigt och en massa skit men jag orkar inte mer vill ha lite tid på mig att tänka.. det är inge kul när du håller på att säga en massa skit och sånt. jag är trött måste få tänka på vår vänskap förut idag hade jagtänkt att säga att det är slut det är över men nu vet jag inte så jag måste ta en paus men gör det inte värre för då kanske jag inte vill vara din kompis på riktigt ! Asso jag kan heller inte berätta vilka killar jag gillar för då tar du de ifrån mig. tänk om jag skulle ta en kille ifrån dej då skulle du bli fett arg och ledsen det är så jag känner nu men det har inte hänt en gång det har hänt några gånger och det är jag trött på så jag får hitta nån annan jag kan säga det till. Jag trodde jag kunde berätta allt för dej men tydligen inte... det va vi två till döden men vet fan inte längre är mycket osäker. Jag vet aatt när du läser det här så kommer du bli arg och säga massa skit men ta åt dej av det här så att det inte blir värre. Jag älskade dej mäst av mitt hjärta det va du och jag  föralltid men det har hänt ngt men vet fan inte vad. Jag älskar dej fortfarande men vet inte om vår vänskap funkar.  Men jag kommer alltid att älska dej. </3 ge mmig tid att tänka lite det är fett mkt nu !


vänner kommer vänner går, sånt är livet....

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAH de där e fan vatten du lagt där, haha

2009-06-17 @ 00:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0