Trött idag !

Heej, vaknade vid 7 idag -.- skulle cykla halv 8, fett jobbigt att cykla men om man har tappat sitt busskort så har man -.-' Så gick upp åt sen cyklade jag och pratade med frida på vägen :) Kom till skolan hade svenska vi såg på film det v a kul neb höll på att somman har varit trött hela dan typ, Frida, lollo och eve va inte med eftersom de har g mot g -.- Engelska somnade oxå typ vi såg på film då med :P Sen no fick reda på mitt betyg fick G+ :D Sen lunch sen matte fick sluta tidigare fick g på provet :D Sen idrott vi skulle ha sprungit ok varvet men blev inte så :P för det regnade typ man fick bestämma själv om man ville vara inne lr springa ok varvet klart man väljer att vara inne ;D Vi körde typ lekar och några i min klass va så töntiga så de passade bollen bara till varanda töntar ? -.- Sen So behövde inte vara med för jag va klart med allt i so och i alla andra ämnen :) men väntade på frida :) Sen cyklade vi hem i spöregnet -.- Kom hem hade glömt nyckel men baksidedurren va öppen så kom in i alla fall :) När vi kom i åt vi mackor och frida yorgurt eftersom hon inte får äta :P Sen badade vi för det va så kallt ;D Sen la vi oss och tittade på film och åt nudlar somnade typ xD Sen åkte frida hem för typ 10 min .. Ska typ lägga mig i sängen och titta på tv är sjukt trött ^^ bloggar kanske senare om jag orkar :P♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0