skön skoldag idag:)

Tjena, vaknade vid 7 idag gick upp åt frukost sen cyklade till skolan (jobbigt) Kom till skolan hade matte vi gjorde typ lekar :S men roligare än att jobba i alla fall :D Sen svanska städade skåpen och såg på filmen :) Sen slöjd hade inget att göra så jag och frida stack till träffen fick jobba där tills hk började :) Sen gick jag och lollo och frida till hk och frida och eve till g mot g, men när jag och lollo kommer till hk är det bara vi där :O och ingen annan från klassen de trodde typ att vi inte skulle ha hk x) Så jag fick sluta men inte lollo för hon skulle göra klart nåt xD stannade me henne ett tag sen cyklade jag hem vid1 tip kom hem 20 över satte mig här tog lite glass ska sätta mig och kolla på tv snart och sen vat jag inte vad jag ska göra :P ska plugga lite inför omprovet jag har i morgon  tråkigt! men pluggar om jag har lust :P puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0