Skolavslutning och det betyder att det är sommarlov !

tjo, baknade vid 10 i 7 typ :P gick upp sminkade mig åt och sen satte på mig kläderna  :) sen åkte jag sälskap med mamma och små syskonen. kom till skolan lite tidigt 10 över 8 och vi började kvart i 9 aja sen bad ajg frida komma tidigare så hon kom typ 5 i halv :P chillade i skolan lite sen började vi :) gavde pengar eftersom jag har tappat bort min ena nyckel smart som man är ^^ sen till teatern och lyssna när kören sjöng det va bra men blev tråkigt ibland :P sen tillbaka till klass rummet gav ronny paket och blomma inte camilla för hhon va sjuk men ronny skulle ge den till henne. Sen fick vi betygen och sen slutade vi typ kvart över 10. Stod och pratade en stund med eve och frida sen tog jaag och frida bussen hem och kom hem för typ en kvart sen :P ska ta nått att äta nu och ikväll ska jag väll ut om jag måt bättre har jätte jätte ont i halsen dör typ ! vill inte vara sjuk det suger -.- bye bye <33


Kören innan dom började sjunge x)

Hade lite tråkigt medans jag väntade på frida x)

Kören

Mina kläder idag :)
klänning från jc 500 kr
tröja över från H&M 129 kr
Skor från din sko

mer än så hade jag inte mer att säga puss och hej ! :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0