Sista kvällen med gänget med niorna

åkte vid kvart i 8 elle och jag åkte tillsammans, kom till skolan vid 20 över 4 frida och eve mötte mig :) vi gick in i skolan lr i matsalen men ändå x) Sen åt vi och fick läsk :P fast maten va inge god :/ i alla fall sen började vi bära in maten till gympasalen va och där stog det 8 bord och sånt :) vi ställde fram maten och sen kom niorna och och titti hade hand om 9a bord det menas med att vi ska fylla på läsk om det är slut och mat och sånt :P  sen vare efterrätt då gav vi alla glass och sånt :) Sen skulle lärarna ha nån föreställning då kom föräldrarna till niorna oxå x) Det va fett kul när de hade föreställnningen jag och eve höll på att kissa på oss asso speci när de vuxna lekte fjortisar och sånt haha fan va kul :P Sen mötte jag elle vid kyrkan vid ungefär halv 10 hon skulle hem till mig och hämta ett puder som hon hade glömt onödig ? ^^ sen följde jag henne till bussen och så. Kom hem för typ 10 min sen har precis tagit bort sminket och sånt ska snart borsta tänderna och krypa ner i sängen lr först ska jag ta fram kläderna tills i morgon då är det ju skolavslutning jippi ! men håller typ på att bli sjuk har ont i huvudet och i halsen fuck off om jag blir sjuk till sommarlovet kommer dö fan ! aja ska sova nu så jag kommer upp i morgon måste ju fixa mig och sånt  så kan inte försova mig i morgon, så det är bäst att jag sover nu god natt alla människor^^<3


på sista kvällen med gänget med niorna x)

tzz haha jag med cool glasögon (bjuder på den) xD



dagens kläder på kvällen:
Vitt linne från ginatrico
svarta legings från H&M
svart kiolfrån H&M

Det va allt för mig puss<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0