sista dan :D

Sista skoladagen va ju idag det va skönt :) va i skolan vi fick godis och tittade på film hela dan simssons (lr hur fan det nu stavs) man hatar det det är så jävla tråkigt :S i alla fall slutade stack till bussen hem, somnade framför tv hema ^^ fett skönt :P vaknade mamma och de ha de kommit hem :) va med surrorna ett tag för att hjälpa till lite hade ändå inget att göra, sen åt vi sen körde jaag 5 kamp med syrrorna och jag förlorade -.- jag är så smart att jag säger den  som vinner får godis och så klart vinner de xD i alla fall de fick godis och sen la jag de, hjälpa mamma och micke att fixa på baksidan för de ska ha fest i morgon :P sen spelade jag och micke kubb han sa om du vinner den här omgången får du 100 kr, jag va fett nära på att vinna fick ner 3 stycken och sen vinner han -.- fab oxå körde en gång till då skulle jag få 65kr och så vinner han igen hur dålig får man vara ? gick in satte mig här inge spec som händer i kväll bara chilla hemma även fast det är tråkigt -.- juste när jag kommer hem från skolan är den där tanten på vår tomt i gen :S
Hon: hej jag skulle bara se om mina katter var här
jag: hej okej
hon: asso ibland vill de äta hos er på tomten och ibland hos oss hemma
jag:  okej ?
hon: gud va fin du är och så fina ögon du har
jag: eh tack :)
sen började hon snacka om nått :S Asso visst hon e snäll och så men det stör mig att hon går in på vår tomt och ger våra kanin ungar mat och sånt :S asso hon kan lixom komma ut från en buske liksom från ingenstans snacka om att man blir rädd lixom :S aja puss<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0