Oboy!

tjoo, igår såg jag, mamma och micke på "p.s I love you" den va ganska bra men inte världens bästa om man säger så :P  Sen somnade jag typ halv 2. Vaknade i morse av att micke, minella och isabelle va vakna och då är det ett jävla skrik nån gråter nån skriker och massa mer så vaknade alltså vid 9 sensomnade jag om till 11 då väkte mamma mig ingen sov morgon här heller men i alla fall hon undrade om jag kunde cykla till veddesta och lämna pengar till micke som han hade glömt och han skulle  handla hur smart är man att glömma pengar när man ska handla ? haha i allafall stack till veddesta fick köpa oboy också som va slut hemma :) kom hem för typ en halv timme sen åt frukost och ett stort glas oboy älskar oboy <3 Sen satte jag mig här kanske ska vara med elle senare om jag mår bättre hoppas hoppas ska ta en hals tabblet nu oxå och sen se på lite film får se vad som händer senare puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0