mycket spring

Glad midsommar lr vad man nu säger xD vaknade vid typ 8 idag :S fett tidiigt när man är ledig men ändåxD vi skulle till stan och köpa klänning ah och då åkte vi dit och det va en cp tant på tåget, Ida hon hade fötterna på sätet och hon bara ta ner fötterna (ida gjorde det) sen satte  jag upp fötterna hon bara : asso har ni svårt att fatta lr, det är smuts på varenda säte, det är jätte äkligt, ni vet inte vad ni har trampat i, och mkt mer sen stirrade hon på oss 24/7 säger bara pms, i alla fall kom til stan gick till ginatricot men det va stängt :/ sprang till tåget, sen när vi hade sprungit fett mkt så vare nått fel så vi fick sitta och vänta på tåget drog till jakan åkte till kisrta där fanns klänningen, sprang till bussen igen fast missade den duktigt :S Fast vi tog nästa buss kom till jakan då hämtade pappa oss, sen hem fixade oss kiki och linda hade redan kommit vi drog till midsommarstången det va tråkigt drog hem igen hoppade och åt tårta och sånt xD Senare ska alla barn och vuxna ha 5 kamp det blir kul xD ska dra till handlarn nu och köpa energidryck xD men bloggar innan jag går och lägger mig ikväll puss//jossan
btw kommer bild på klänningen senare ;D


Ska ni tjejer plocka 7 olika sorters blommer ikväll då :O vet inte om jag ska göra det xD<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0