Måndag

Heej :)
skolan idag tråkigt -.-
först klassråd..
sen matte hade prov det gick väll bra :D <3 Sen språk prov gick inte bra fick ig, lunch äkligt åt på träffen, sen idrott det va fett varmt dog typ ! frida, lollo ich eve va inte med för de va på g mot g  -.- så det va tråkigt.    Sen no gjorde klar labbraporten som är tills i morgon, fick sluta 20 min tidigare :D stack till datasalen där frida, lollo och eve va :) Sen engelskan såg på film :P fick reda på slutbetyget i eng fick ig "oväntat" hehe... Sen skulle jag och frida till bussen märkte att jag hade tappat mitt busskort -.- Vi gick till min mammas jobb och väntade och sen ner till ica handlade lite och en bussremsa till mig och mamma sen hem , när jag kom hem åt jag sen över till grannen skulle titta på deras pool , och frågade saker om den, nu kanske vi ska köpa en annan pool istället :P Sen kom jag hem hoppade med syrrorna i typ 10 min.. satte mig här ska göra klart so:n som ska in i morgon, sen äre inga fler läxor :D Ska vara med frida i morgon vi ska bada om det är fint väder men alla säger att det ska regna -.-' har inge mer att skriva bloggar senare ;D <33 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0