kubb!!

För typ 2 timmar sen följde jag med mamma och pappa och köpte mat fett mkt men vi får ju gäster på torsdag ida, moster och nån kiki ich linda vet inte vilka det är men de är säkert snälla kiki är ju 15 år så det blir ju kul :) men älsklings idag kommer i alla fall :D <3 kommer had et bäst i helgen kommer säkert bilder och sånt skit hehe, men i alla fall handlade massa mat kom hem åt satt vid datan snart ska mamma och jag spela kubb på baksidan mysigt ): älskar när jag umgås med mamma man pratar om så mkt som man undrar över och sånt man har kul med mamma även fast man är tyst jag älskar dej mamma <3 Det blev bara hemma idag pallade inte va ute :/ så efter jag har spelat kubb med mamma kanske jag ska färga håret köpte hårfärg oxå :D kommer bild när jag har färgat vill att natti ska färga men ho orkar inte för hon har jobbat idag och hon är telefonförsäljare asso och sommarjobbar och det är ju så jobbigt not -.- men vi får väll se bloggar ju senare ;D

fattar inte vad som har hänt... jag älskade dej men nu är allt förstört kommer aldrig kunna sluta gråta det går inte vaje gång jatänker på dej så gråter jag det går inte vill bara försvinna... Jag älskar dej, jak kunde fan berätta allt för dej du va den jag litade på och kunde berätta allt för dej  <333 jag älskar dej <333333 Till Elenor nordström
Tack lovis för du bryr dej, du betyder kan berätta allt för dej, älskar dej<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0