jobbig födelsedag x)

Tjaa ;D Vaknade vid 8 av att mamma,micke, minella, isabelle och natti kom in och sjöng för mig :D Fick en present på morgonen det va en maskara precis vad jag behövde alla mina andra är slut :) Sen la jag mig igen och somnade till 20 över 9 åt klart frukosten sen duchade och fixade mig och sen vara bara att sätta säg på cykeln och cykla till skolan sjukt varmt det va idag asso ! xD så kom jag till skolan folk sa grattis till mig och sen vare bara gå till dansen träffade kim och lollo där. Först lärde vi oss en dans. De kör fan slut på oss så fort nån i gr gjorde fel skulle alla göra armhävningar :S Sen vara lunch åt i matsalen blev tacos :D Sen till träffen mötte frida och eve där :) Sen skulle alla gr göra en dans och den va fett rolig asso :D Fast lite jobbig för de körde slut på oss där oxå :P Sen slutade jag satte mig på cykeln och taggade hem fett jobbigt :S Kom hem för typ 20 min sen satte mig här och bloggade och chattade och sånt x) Ska snart öva lite på första dansen vi gjorde för vi ska kunna den tills i morgon för vi ska lära oss nya danser vi har uppvisning på torsdag fett jobbigt ! kommer göra bort mig som alltid ! hehe xD Sen när mamma kommer så kommer pappa oxå då ska vi äta på kinaresturang :D Sen fika och så ska jag få presenter :D <3 bloggar senare hur dagen/kvällen var :D <33 Pussar<33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0