Ida idag :D

Vaknade vid sju låg kvar i sängen till 20 över gick upp fixade mig och åt. Sen drog jag  till bussen mötte som vanligt Frida, Eve och Mickis där de väntade på mig :P Vi gick till skolan tråkigt som vanligt -.- Slutade vid 1 gick till bussen mötte den jag inte gillar som vanligt -.- kan inte hon bara försvinna avskyr henne verkligen... mår illa när jag ser henne, när jag hör hennes röst och hennes namn ! tog bussen hem kom precis hem städade mitt rum satte mig här snart ska jag fixa mig och sånt för senare kommer ju ida och moster kanske oskar om han vill :D fett kul vi kommer ha ikväll asso ! :D juste i morse hade vi ingen el hemma vet inte varför :S så allt i kylen var typ varmt :P och det va kål svart på toan när man skulle in där tror du att man ser ngt då ? haha nä xD i alla fall ska fixa mig snart får se sen om oskar följer med och det få ni veta senare, puss/jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0