Hos pernilla!

När jag kom till tågstationen i bålst hämtade elle och mig där :) fast fick gå halva vägen för elle är så osmart och följer med -.- men sen fick jag skjuts :D Kom hem till pernilla snackade och sen så på film "vi hade i alla fall tur med vädret" den va väll bra :P Sen chillade vi lite sen badade elle och pernilla i pernillas pool fett kalltbadade inte för jag vill inte bli sjuk igen x) Sen satt och chillade de fixade sig sen tog lite bilder ovanligt fast hade ingen lust men tog nåra ^^ Sen bråkade jag och elle ... orka bli sur lixom och jag tyckte att hon kunde gå på vägen dit sen åka moppe på vägen hem liksom men nä då får hon ps och sånt ... pernilla lämnade mig vid tåget oc åkte och hämtade elle och sen åkte de hem tog lite ego bilder på tåget sen kom jag hem satte mig här ska äta nått och sen sova ska ju till fucking sommarskola i morgon -.- aja puss
här kommer lite bilder från dagen :D

   
   
/jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0