helgen :D

Tjoo, har precis sätt klart på ett program som heter "oskyldigt dömd" den va väll bra :) Ska snart ta bort sminket och krypa ner i sängen det är ju skola i morgon :/ Fast vi har tema vi ska typ dansa fett tråkigt -.- Ska berätta lite saker jag ska göra i helgen :

Fredag: Va med polare tror jag lr bara va hemma och titta på film och mys ;D <3

Lördag: Fixa inför min fest typ städa hela huset sen åker minella, isabelle och micke till min pappa och sover där och mamma ska hjälpa oss och grilla när polarna kommer ;D Det blir väll kul :) ska ha övernattning och så ska vi typ se på  film och lyssna på musik kommer säkert bilder :P<3 Så det blir en jätte rolig kväll hoppas jag :D<3

Söndag : Vaknar nog ganska sent. Äter frukost sen vid 3 åker säkert alla hem då äre bara att fixa sig så kommer mer gäster efter som jag fyller år i morgon och alla kunde inte komma då :D Så man kan ju säga att jag har 2 födelsedagar hahah xD <33

mkt mer än så hade jag inte mer att säga pussar<333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0