Hatar att vaar sjuk, fast fick jordgubbar

tjo, sen sist jag skrev sov jag till typ 5. Då kom mamma och pappa hem. Mamma väckte mig coh sa aj ghej till pappa och hej då sen drog han hem. Sen gick jag och la mig igen sen vaknade ja och då skulle vi äta pizza :D är jätte sjuk så gick och la mig och tittade på film igen sen kom söta lillsyrran in och sa att vi skulle äta jordgubbar så då vare bara att gå upp igen då :P Har precis ätit klart och det va jätte gott med jordgubbar satte mig här ska snart spela lite kort med mamma sen ska vi se på film kanske sitter vid datan senare om jag orkar.. Asso jag blir jämt sjuk till min födelsedag julafton lr skolavslutning det suger ! jag som hade tänkt att gå ut och sånt och ha kul men nänä då ska man va hemma och ha tråkigt -.- men det blir säkert mysigt ändå hoppas ni har en bra skolavslutning puss<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0