Haha väx upp!

Heej, skolan idag försov mig i morse vaknade toog lite sminksen vare att cykla till skolan kom 5 min försent :/ När jag kom till skolan hade jag omprov -.- sen so vi fick glass+ och fick tillbaka våran uppsats vik VG :D fett glad jag blev fick G+ i geografi och G i dom andra :) Sen hål timme jag och frida jobbade på träffen och lollo och de va där oxå :) vi körde kronan fast frida va inte med det va jag, lollo, eve och björn :) Sen hade vi svenska :) såg klart på filmen och fick godis hehe tjok man blev idag då först glass sen godis men gott vare ;D Sen fick vi veta vårt betyg i svenska jag fick G :D Sen hem i spöregnet cyklade asso sveriges sommar suger! regn hela tiden fast det regnade inte i helgen då men ändå :P Sen när jag kom hem ringde oskar och sa att en som  heter ellen ska anmäla oss för ensak jag sa till henne jävla tönt asso väx upp snorunge palla anmäla ! Man kan fan inte anmäla om man säger till nån som har gjort en sak ! cp lr vad ? :S aja om man är omogen så är man det är inte ngt jag kan göra åt ! Skyll dej själv lilla gmn om du gör fel inte mitt problem! Senare ska jag ut ska fråga om elle kan göra ngt annars blire nån annan tror jag :) Ska till pappa sen oxå så det blir kul :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0