gotland her i come!

Tjo skolan idag då tråkigt -.- i alla fall på lördag nästa vecka drar jag, mamma och natti till gotland (tofta) och myser i en hel vecka det ska bli fett kul ;D kommer bilder då, så den här veckan får jag passa på att vara med alla som jag vill vara med (a) sen när vi kommer hem på lördagen igen så på ssöndagen drar  jag till nån annan camping med mamma, natti, micke, pappa, minella, isabelle, moster, ida och oskar, det kommer bli fett kul kommer bilder därifrån oxå där ska vi vara i 11 dagar, sen hemma nästan hela ssommarlovet kanske blir åka till faste och till sunne och skara och nyköping och sånna där saker ;) kanske kryssning oxå xD men det blir väll en rolig sommar puss<33


gotland (tofta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0