gjort illa handen-.-

möte mamma och de ijakan vi åt glass och sånt :) kom hem åt sen har jag suttit vid datan, pratat med natti och mamma oxå om skolan tråkigt och att jag mamma och natti ska dra till gotland i en vecka och shopa och mys det blir jätte kul längtar :D sen kom jag nyss in har hoppat studsmatta med micke och det blev inte så lyckat har typ gjort illa handen -.- jag typ flög och landade på tummen -.- den e svulle och sånt när mamma kommer ut från duschen ska hon titta på den.. ska  i alla fall ta bort sminket och borstat tänderna nu hoppas min hand är bättre i morgon för då får vi gäster och då vill jag kunna hoppa och sånt skit och sen har jag sommarskola och kan ju inte skriva eftersom jag är högerhänt och det är den jag har gjort illa får se hur det är i morgonn ppuss och heej<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0