Frida och mickis sov hos mig

tjo skrev inget igår men nu berätter jag lite :) vaknade vi 7 gick upp fixade mig stack till bussen har ju jävla fucking skola -.- i alla fall kom dit sen slutede vi 1. Vi drog till jakan köpte glass sen hem till mickis eve åkte hem. Mickis åt medans vi väntade på henne sen drog vi och skulle fråga efter en killes nr som frida gillar naw gulligt :) träffade 2 tjejer typ 10 och 11 år hhaa fan va gulliga dom va :) sen frågade dde efter hans nr :P sen gick vi till en lekoark satt på gungorna och bara snacka shit det va fsn kul vi satt där typ en timme :P sen frågade jag om frida och mickis fick sova hos mig och det fick dom :) så först stack vi till frida och va där medans hon pakade sen drog mickis hem till sig och jag och frida gjorde ingenting sen hem till mickis sen stack vi till bussen hem till mig jag och frida åt  nudlar ;D sen gjorde jag i årdning vatten för vi skulle bada :P sen badade vi i typ 2 timmar satt och snacka shut och sånt mysigt sen blev klockan kvart över 10 då gick vi upp satte oss vid datan sen gick vi och la oss vid halv 11 :P
Vaknade idag vid halv 8 vi hade försovit oss lite hehe vi skulle ha gått upp vid 7 men men sånt händer sprang upp åt fixade oss och sen till bussen kom till skolan det va tråkigt hela tiden den skolan e fan fulare än viksjöö och maten är äkligare usch ;S Sen till bussen med frida och mickis träffade några irri killar som är 95:or som vi bråkade lite med :S i alla fall tog bussen hem städade lite hemma snäll jag är (a) <3 Senb satte mig är kanske ska vara med frida och mickis senare men är sjukt trött så vet inte om jag barar ska vara hemma och ta det lungt får se puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0