fett trött!

heej, vakanade 09:11 och bussen gick 09:18 :/ försov mig sprang upp satte på mig kläder hann med bussen i alla fall:) Kom till skolan mötte frida, lollo och eve vi stack till gympasalen killarna va inte med så vi övade på våra danser killarna övade i ett annat i en annan gympa hall. men det gick bra :) sen lunch skulle ät på träffen men hann inte de stängde fuck off asso gick till ica köpte korv fick i alla fall ngt i magen :P köpte lite godis oxå tjockis jag äär hehe ^^ sen tillbaka till dansen då dansade vi med killarna men de kunde inte deras dans som de ska göra :/ så det kommer bli jobbigt för dom asso men det är deras fel :P Sen filmade de nr vi dansade sen fick vi se det på en tv haha det såg "jätte fint" ut (not) sen slutade vi vid kvarrt i tre gick till elle då först hämtade vi pengar på min mammas jobb och sen till elle åt maka och oboy där :) sen till jakan hon letade skolavslutnings klänning men hittade ingen så äre när man är ute så sent allt är slut då ju :P sen hem är fett trött. brråkade oxå med mamma när jag va i jakan jag ringde henne för att fråga om jag skulle köpa brunhåfärg för min färg har gått bort och jag vill inte ha utväxt på skolavslutningen och då får hon största dampen och bara jag orkar inte med att du ska färgsa håret mm.. då orkar jag inte prata med henne när hon får största dampen 24/7 så la på luren då smsade hon mig och sa att jag inte behöver hemma jag bara visst jag är ändå inte hungrig, dt va du som fick största dampen inte jag då svarade hon inte.. men i alla fall sen tog jag bussen hem nu sitter jag här och håller nästan på att somna ska ta ett glas oboy och lägga mig och titta på någon film :) ska välja kläder till i morgon då jag, eve, frida ska servera niiorna :P sen ska jag välja kläder till uppvisningen med dansen i morgon man får inte ha någon svart, vit lr grå tröja och man ska ha mörk byxer så ska ta fram det oxå ^^ aja ska lägga mig och se på film nu, bloggar senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0