Dansuppvisning!

heej, vaknade vid 07:20 gick upp duschade orkade inte göra det igår:P sen fixade mig åt en maka sen stack till bussen kom till skolan vid 10 i 9 väntade på eve och frida. Lollo kom inte för hon kunde inte sin dans :/ i alla fal vi 3 såg nästa lika dana ut  alla hade brunt hår och svarta mjukis och lika dan färg på tröja så när vi kom in så sa alla de tre muskitörerna och sånt haha xD Sen övade vi 2 gånger sen satt vi på golvet medans alla kom in det va fan mer än halva skolan som kom alla blev typ fett shokade vi trodde att det bara skulle vara nåra men nänä då kommer mer än halva skolan :P Men det gick bra i alla fall gjorde inget fel som jag trodde ajg skulle göra x) killarna i 7g tittade oxå jätte kul not ! men i början innan vi skulle dansa höll de på men sen sa de inget som tur va :) Sen till klassrummen vi lämnade tillbaka nycklarna och städade skåpen sen stack jag frida och eve till matsalen eftersom vi ska servera 9orna ikväll så gick vi igenom saker vi är 18 stycken som ska göra det så det blir kul :) Sen gick vi tillbaka till klassrummet och då fick vi bulle och dricka :D Sen hem satte mig här vet inte vad jag ska göra ska tillbaka till skolan vid halv 5 och möta frida och eve vi ska äta där det fick ma nbestämma själv :) Det kommer skert bilder senare  pussar <33

juste glömmde säga igår att det va typ värsta matkriget i matsalen alla typ kastade korvar och allt jävla shit men så tur så kastade de inte på mig :D <3 det va allt för mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0