Dans!

heej, vaknade vid 8 typ bussen gick 20 över så det va bara att springa upp och fixa sig och sånt :) men hann natti gjorde mig sälskap idag :) Natti får sommarlov idag fett orättvist och hon börjar senare än oss oxå :O aja kom till skolan dans som vanligt lärde oss nya steg, vår dans äger ju uppvisning på torsdag :D aja sen hål tittade på när frida hade dans då hon började halv 11, haha de gjorde fel typ hela tiden så de fick typ göra 100 sittups haha suger? vi behövde inte göra ngr :D för vi är bäst xD aja sen lunch åt lite i matsalen och sen frasse på träffen hjälpte de att ta in saker i gympasalen oxå ^^ Sen började dansen igen då va alla tillsammans det gick faktiskt bra tycker jag :D Sen slutade vid kvart över tre hade tänkt att tagga hem men det fick man inte för nattis klass va hemma hos oss och vi fick inte vara hemma :/ Mötte mamma vid ica sen hämtade vi isabelle sen åkte vi till aotlet (stavnigng? ) :) Tittade på skor hittade ett par jätte fina :D men ska titta i jakan oxåoch se om jag hittar finare till skolavslutningen sen ville mamma också in i några afärer så jag följde me :) sen kom micke och minella och vi åt på donken :D set va gott sen fick vi äntligen åka hem :D pappa kom förbi med datan så nu hamnade jag här ska hopa lite med micke senare och öva på dansen tills i morgon :D men nu ska jag tagga skriver massa mer senare så läs då ;D <333 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0