bada :D

Har inte skrivit sen i går, har inte haft tid :P okej vi hjälpte ju till på hennes små syskons kalas det va ganska jobbigt de skrek och allt :S Sen badade jag och elle i hennes pool :) det va kallt först sen blev det varmt :) sen gick vi upp i elles rum jag satt vid datan ett tag och då somnade hon, gick oxå och la mig där och somnade vaknade vi 5 i 8 och bussen gick 7 över så gick upp elle skulle sova hos mig men hon hade inte ätit. så hon skulle  komma sen men hon fíck intee sova borta :S i alla fall kom hem och då åt jag , sen hade vi köpt en pool den är inte så stor det är en sån som elle har kommer bild, Vi ska skaffa en jätte stor pool nästa år :D Spelade kubb med micke sen såg jag på film somande jag 2. Micke väkte oss vid 20 över 7 sjöng för mamma och sen gick jag och la mig igen :) vaknade vid 11 gick upp åt sen till willys skulle köpa lite saker, heem sen fixade jag tårtan lite och sen tog jag bussen till lövsta sen mötte jag micke, minella och isabelle mig där vi badade och solade det va jätte mkt folk där xD sen hem vi ute satte mig här skaa vara barn vakt nu mamma och micke ska ju på resturang so mnatti och jag bjuder på ska fixa klart tårtan sen då, kommeer bilder på tårtan och sånt sen men nu kommer andra bilder puss<333
Bilder från igår
 
Bild 1: Bordet med fika innan de skulle äta (på kalaset)
Bild 2: De sitter och äter xD
Bild 3: Elle sitter och tjockar sig med popcorn x)
Bild 4: Min goda halv smälta glass xP
Bild 5: Elles halv smälta glass
Bild 6: Elles pool som vi badade i (vi har köpt en lika dan )
Bilder från idag :)

Bild 1: Alla folk på stranden
Bild 2: mera folk
Bild 3: Vattnet!
cya!/jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0