tomteluva i morgon då !

tjatja skolan idag hade dans skiit kul ! har uppvisning i morgon för hela skolan :O ska öva lite ikväll för det är lite i dansen som är svårt. Slutade sent i dag halv 4 :O

kom hem kolla lite film och sen åt. Nu städar typ alla huset och är snart klar med mitt rum ska bara dammsuga ! vi ska fika snart oxå. Juste måste upp på vinden och kolla efter tomte luva för tjejerna ska ha på sig i morgon : vita skor(fast jag har

inga så får ha svartaa som killarna haha), ljusa jeans (inte vita), färggladtröja, tomteluva och typ näsduk/svettband runt armen haha så ska försöka hitta det . Ska ju upp på vinden och kolla efter tomteluva och kolla efter luciakrona till lillsyrran ;P skiit läskigt på vinden asso hatar vindar haha men det går säkert bra !

men nu ska jag fixa det sista  i mitt rum sen upp på vinden, fika och sen discha ! sen såklart sova ;P i morgon börjar vi 8 så ska vi uppträda två gånger sen fika och sen se på licisa och till sist sluta typ halv 12 :D kisses


thihi sötta jessica vid busshållplatsen ! :D


min söta frida ! (L) i love u!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0