svar på tal !


Svar: Kan inte avslöja så mycket ännu, det kanske blir en tävling om att vinna en sak och det blir i så fall efter julafton ! Hur man ska göra för att vinna den och vad det man kan vinna får ni veta som sagt efter julafton. Men det ni kan göra nu är att kommentera så mycket som möjligt så kanske det är större chans att den blir av. Och det är inte någon liten sak man kan vinna inte typ halsband örhängen lr nått sånt. Men nu har jag avslöjat mig lite :) Men det kanske bara blir en tävling !

Nu ska jag sova, måste bättra mig och lägga mig tidigare så jag kommer upp på morgonen ! Men nu ska jag sova i alla fall lr ska bara borsta tänderna ta bort sminket osv. kisses<3

Kommentarer
Postat av: lars-olof

Kan jag få vinna ett knull med dig?

2009-12-15 @ 22:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0