Sova hos elle

Fick sova hos elle :D Ska bara fixa mig klart sen åker vi :) sista inlägget för den här dagen hos pappa. Men kommer säkert fler hos elle :) <3


Jag och elle i somras <3


Bada bubbelpool i somras


Vi va barnvakt åt mina småsyskon och så klar blev det bilder :)

min fest i år.


Första doppet med elle ! trordet va i mars 09 ? 


Min och elles mys kvällar i somras med chips, läsk och musik i badet, mysigt :)


Jag och elle september 09 ?

Gammal bild början av 09 !

Mina och elles myskvällar hos henne, chatt med massa killar högmusik godis chips och läsk och allt. Saknar de kvällarna/dagarna med dej !

Där fick ni några av alla 10000 bilder jag har med oss två tillsammans !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0