Snöstorm !

Tjaa :) dans uppvisning idag för typ hela skolan snacka om pinsamt ! men första uppträdandet gick bra men inte andra då jag stog längst fram och glömde bort lite hehe ;P men kul va det :) sen skulle vi kolla på lucia. Efter tagga jag hem.

När jag kom hem somnade jag lite och sen åkte och hämtade syrrorna. Orkade verkligen inte men fick pengar :D Så blev det så klart värsta snöstormen när jag va vid dagis ochissa blev jätte rädd typ haha gulligt :)

pappa kom och hämta oss och vi beställde hem kina mat <3 har typ spelat kort med micke men vill bada men kan inte.. orkar inte dra ut ikväll har blivit att jag stannat hemma på fredagr och ute på lördagar men efter den här helgen äre ute båda fredag och lördag ! :D snart börjar idol erik kommer vinna allt ! håll tummarna för han asso ! :) kisses<3


outfit när jag skulle hämta ungarna !
Såklart hade jag inte det i skolan då hade jag :
Rosa linne Gina 
Blå mjukiströja
ljusblå jeanslegings Gina
Tomteluva !

klart hade man tråkigt så tog lite egobilder!


haha sötnos som försöker smaka på snön innan hon blev rädd när det blev som värst haha ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0