snöstorm igen ?

Skolan idag, lr hade bara en lektion började kvart över 9 och sluta 10 :) drog hem och har precis kollat klart på en film på datan :)

När jag hade sätt klart den så hörde ajg att det va saker som välte på baksidan. Och då kolla jag ut och det blåste och var värsta snöstormen större än de andra dagarna. Det har blivit skiit mycket mer snö också :D Låvar det är typ en halv meter snö ute jag skojar inte !

Alla kommer typ hem vid 3 lr 4 så vet inte vad ajg ska göra nu men jag kommer säkert på ngt :) har jätte ont i min tumme idag ocå ( tsackars mig haha ! kisses<33



man ser inte så bra men tog kort genom mitt fönster ;P Det snöar jätte mkt men man ser inte det på bild och det har blivit mer snö !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0