Shoping med mamma och syrran, träffa Ida snart :D

Tjaa, hann inte blogga förut. Åkte vid 10 idag och shopa med mamma och natti. Har shopar massa sen blev det luch på donken :) Träffade frida i kista oxå, länge sen.

Har snackat med ida oxå, saknar henne massor ! Jag ska till henne den 4/1 och sen åker vi hem till mig den 7/1 och så kanske hon ska vara med mig i skolan den 8 ! sen på lördagen blire shoping ! ska bli kul att träffa henne igen :D

Men nu är jag hos mickes mamma och vi ska äta här så bilder kommer när jag kommer hem på vad jag har köpt men nu måste jag vara social med alla, kommer hem om några timmar kisses<3

Kommentarer
Postat av: ida

Saknar dig jossan!

Ska bli fett kul att träffa dig :D<3

2009-12-27 @ 12:42:54
URL: http://idahoolmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0