Saknar henne<3

heej, orkade inte blogga igår. Åkte ju till elle vi va med alice, camilla, fanny, elin och två killar. Vi hade typ snöbollskrig vid ica.

Men vid halv 10 så frös jag skiit mkt så pallade inte vara ute. Så drog hem, Hade tänkt se på film men sen kommer pappa och micke och undrar om jag ska vara med på chikago (stavning ?) Så va med. Sen vid halv 1 lr 1 såg jag på film och somnade halv 3.

Vaknade halv 12 i dag typ. Såg lite på film sen åt vid 1. Efter gick vi ut i snön. Det snöar mer nu :D Så tog mamma kort på oss. Jag och minella försökte göra en snölykta men den gick sönder hela tiden :/ så jag gick inte. Kom in för en stund sen och snart ska jag iväg med mamma och pappa och köpa julmat och sånt :) ikväll blir det bara hemma orkar inte vara ute i den här kylan ;P

morfar och moster kanske ska komma hit idag oxå :) vill att ida oxå ska komma men ho är hos sin pappa :( saknar henne <3 kisses<3

Kommentarer
Postat av: ida

jag saknar dig oxå jossan :( vi måste ses snart<3

2009-12-20 @ 19:13:22
URL: http://idahoolmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0