om igår

heej. Nu ska jag berätta om gårdagen.

Åkte till mickis och vi drog till jennie. Sen till gösvägen för att möta fanny och frida. vi tagga ner till ica och va på träffen och käpe godis och sånt hah :) sen drog till gösv för att möta linus som va skiit packad. Så vi drog till Alice, elin och camilla. Så drog vi ner till ica och sen till gösv igen haha. mötte linus igen och sen ner till ica. Träffa några killar där och va där till tolv då jessica och jossan kom.

Då drog alla och vi drog till jessica för jossan skulle hem och skulle hämta sina väskor så jossan och frida drog. Men jag och jessica va fortfarande ute :) Vi gick till jakan för att möta natti cissi och nastasia. För jag skulle få nycklar hem av natti. Så tog jag 1 bussen hem fast jessica väntade med mig och vi försökte lifta och försökte stanna taxibilar och allt men ingen stannade -.-

sen kom min bus dåra och så gick jessica hem ;P kom till jakan och där vare jätte mågna fulla gubbar för på riddarn (krogen) va det en kändis som hade vart där så det va skiit mycket folk ;P Så jessica ringde mig och s atyp att hon fick skjuts av snuten hem haha.

Sen kom min buss 01:15 och så kom jag hem :) bloggade lite och frös skiit mkt. La mig i soffa med täcke och allt sen gick jag och la mig i sängen :)

Precis när jag somnade ringer natti och ber mig komma ner och öppna  vad 02:15 så jag går ner med rufsigt år och pyamas i trappuppgången. Självklart trodde jag hon var ensam annars skulle jag inte gå så och sen när jag kommer ner ser jag att jimmy och cissi är med oxå haha pinsamt. Så jag ligger i sängen lixom ^^ sen går de och då kommer pappa. Sen tillslut somnar jag.

Vaknade vid halv1 utav att natti pratar med någin och delar täcke med mig jag bara wtf ? och ser att det är nastasia och jag fattar inte hur hon kom hit för hon va ju inte fär när jag somnade ? haha så jag ligger kvar i sägen tills typ kenet kommer och hämtar de. Då går jag upp och äter och kollar på film.

Tills mamma rnger och säger att jag ska komma för att plugga lite. Så åker hut pluggar och lagar mat :) så har blivit förhörd på läxan nu :) kanske ska baka peparkakor snart om mamma orkar för hon och micke städar typ hela huset just nu haha :) och jag sitter i nattis rum med datan för jag blev förhörd här ;P mamma ska snart rätta det jag skrev så får se om jag ska hem till pappa eller inte kisses:)


hhiihih :)


juste vid hav 9 så avslutar jag frågestunde,  så passa på att fråga frågor den sista stunden som är kvar ! Sen kommer nu få svar på alla era frågor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0