Mkt snö

Tjaa, imorse när jag skulle till ksolan så va det skiit mycket snö !menar verligen mycket typ 2 decimeter lr mer haha !  typ rulla fram ahah. Men bussaqrna va försenade och sånt. Men sen när jag kom till skolan så va bilden inställd -.-

Men på alla raster hade typ alla snöbollskrig och typ mulade varandra, lärarna blev skiit arga och slängde ut alla haha ! Men jag blev mulad 2 gånger. Och sen fick snöbollar i ansiktet inte kul -.- stackars jessica som typ blev mulad och slängd i snöhögar haha ! Det har snöat hela tiden från jag åkte till skolan och tills nu lr det snöar fortfarande då haha !

men sen kom jag hem och kolla på andraavenyn och snart ska jag äta. Efter jag ätit ska jag klä på mig varmt och sen blir det ut till viksjö :) Ska träffa massa folk kulkul ! Kommer säkert vara mycket folk i viksjö och ha snöbolskrig och massa saker ;P då kommer bilder från idag hittar inte sladden nu så ni får vänta :) kisses<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0