lucia på dagis

Tjoo, skolan idag såg mäst på film på alla lektioner.

efter skolan drog jag till småsyrrornas dagis och kolla på deras lucia. Naa´h vad sööt alla va ahah ^^ Men frös skiit mkt och sen blev det fika efter. Pappa kom och hämtade mig så kom jag hem.

Har inte gjort så mkt är väldigt trött men har nyss sätt på ett pogram på tv :) Nu typ lr om en stund ska jag och natti kolla på någon skräck film men natti kommer somna så jag kommer kissa på mig haha. Kommer ha datan med mig in i nattis rum så kanske bloggar medans jag titta annars efter:) kisses<3


Ni har blivit sämst på att kommentera ! kommentera mer pleas :D om ni gör det kanske jag ska ha en tävling som man kan vinna något efter jul :D <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du berätta mer om tävlingen ? :D

2009-12-14 @ 21:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0