kom hem nu

tjaa :) efter senast jag blogga så åkte jag frida elle mickis och jennie till viksjö. vi va där ett tag och drog omkring och så. tagga till bussållplatsen vid lant. träffa en kille där haha. Sen drog till jakan för vi hade tänkt att äta på donken och då va klockan 23:00. Och då stängde det. för en snut kom och sa det till oss i jakan. Så drog tillbaka till viksjö igen haha. Träffa några och lite sånt. Senare tillbaka till jakan gick runt och sånt. 

Tog 00:17 bussen hem. Och kom precis hem nu. Inte sån sen utekväll ikväll. Va ganska trött och det va kallt. bild på kvällens outfit kommer imorgon för jag orkar inte hämta sladde i nattis rum haha lat jag vet ^^Men kanske ska se om det finns någon film jag kan se annars ska jag sova kisses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0