kallt

heej :) vaknade halv 9 idag :) började 10:05 sköönt :)  Fixade mig och sen drog till bussen. Det va sk*t kallt ute asso typ frös ihjäl kallare än de andra dagarna och va frost och is överallt.

kom till skolan frida mötte mig sen hade vi no. Fast jag skulle ha g mot g så vi gick till något annat klassrum sen blev jag klar med allt och gick tillbaka till klassrummet :) som vanligt äre nån som har stoppat ngt i mitt lås så fick lägga mina saker hos elle :)efter lunch blev det prov i svenksa sen matte, efter matten fortsatte jag med provet eftersom jag inte var klar ;P Mötte elle efter och fick min väska. tog bussen hem hoppa av i veddesta och köpte lite godis hihi(a) och när jag kom hem så tog jag fram mat och sånt. Och nu hamlade jag här. Ska kolla på riverside nu kisses<3

juste det är fortfarande frost och kallt ut :/ aja<33


frost och kallt ! bilden tagen utanför mitt hus nästan, på väg hem från skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0