Julpynt och paket !

heej, idag har jag ju vart och köpt julmat, kom hem vi grillade faktiskt haha ! mitt i snön och allt, blev korv :) Efter så slådde vi in julklappar, la de under grananen oxå. Har tagigt fram alla jultomtar och nu ska vi ställa fram de :) Pappa är här oxå så ska vara lite social ;P kanske ska bada senare oxå :) orkade inte gå ut ikväll för det är så kallt ;P kisses<3


Julklappar till de i familjen, men har inte slagit in presenten till micke än men den kommer ;) Ska köpa till kompisar oxå tror jag.


paketen under granen, det är nattis paket oxå.


alla julsaker är på mitt golv. Fast det är inte allt bara lite resten är i köket.


pyntade lite på mitt bord vid julgranen :) det ligger små paket under granen oxå :)

Men nu ska jag springa u till bilen och hämta mitt godis i kylan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0