Jullov!

heej, började 11 idag :) kom till skolan frida mötte mig vid busshållplatsen, vi drog in i skolan och till teatern som vanligt. Där hade lärarna någon föreställning som alltid är lika rolig haha ! Sen till klassrummen ! Fick betygen på en gång och sen slutade vi.

Jag fick g i alla ämnerna förutom engelska och bild. Men Mamma håller på att ringa till engelska läraren och bild läraren för det har blivit något fel. Men ah så får se hur det blir :) Efter mötte jag mamma vid ica och vi åkte till jakan och köpte de sista presenterna och mamma åkte och hämtade barnen. Medans va ajg kvar i jakan och kolla i affärer en stund till. Sen drog jag hem och kolla film :)

Nu äre jullov jätte sköönt. Slipper läxor och att gå upp tidigt. Vara med kompisar mm. Och det är bara 6 dagar kvar till Julafton :)

Skulle ha vart med frida idag men hon är sjuk så det blir inget. Ska nog bara vara hemma och ta det lungt om inte frida blir bättre. kisses<3

outfit!
Vitlinne ginatricot
Svart kofta cubus
Jeans legings ginatricot
Skor skopunkten 

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är jätte skönt med jullov :) vad ska du göra ¨på jullovet då ?

2009-12-20 @ 01:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0