Julafton!

japp idag äre julafton. Och hela dagen börja med att mamma kom in och väkte mig och jag kolla i min strumpa. Fick godis, armband, tidning och strumpor ahah xD gick upp åt frukost och sen fixa mitt rum lite. Sen åkte alla i familjen pulka haha ! hade snöbollskrig oxå :D Sen kom man in duschade och fixade sig.

Men nu håller lla på med maten för vi brukar äta julmaten innan kalle anka. Och sen fika. Så nu ska jag hjälpa till så kommer massa bilder ikväll lr imorgon jag kan inte sitta hela dan här måste ju vara med familjen (L) God jul alla !!<3


jul outfit !
Har armbandet på mig som jag fick i morse lr det är 3 stycken men de tillhör varandra.

hann måla naglrana med silverlitter som jag och natti köpte igår :D skiit fint tycker jag passar till alla tillfällen både jul och nyår och vardagen oxå :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0