JAG SAKNAR DEJ IDA HOLMBERG !

Ojoj va många bilder det blev på förra inlägget haha . Kom hem förut i alla fall. Vi åt senare och så städade jag rummet lite. Blir inte utgång för mig ikväll som jag ville :'( skulle ha vart med jessica menmen. Nästa år då jävlar party då asso ! Om det inte blir nyköping vem vet ? ;D

Vi har i alla fall gäster och har varit ute och tänt några raketer för issa skulle få se :) men minella ska vara uppe till 12 om hon orkar haha. Vi har fikat oxå gjorde en jätte godkladdkaka.



ser faktiskt fram till år 2010 ! det kommer bli så himla skönt med ett nytt år. Man kan börja om på nytt. Glömma allt som varit i alla fall allt dåligt. Ett nytt år ett nytt liv nästan. Ska till thailand om mindre än en och en halv månad. Och så blir det nyköping på söndag :) Sen följer ju ida med mig tillbaka och kanske någon mer ? :) Året börjar ju perfekt. Har ni något nyårs löfte ? jag har inte kommit på ngt än men jag gör säkert det. En sak jag ska ändra på är: Bli bättre i skolan, och få g i engelskan det är ett måsta ska söka  in till gymnasium snart oxå :/  men året kommer bli fett kul ! :D OCH GOTT NYTT ÅR ALLA !

Men nu ska jag bli lite social mot alla andra !

Är bara tvungen att säga : JAG SAKNAR DEJ IDA HOLMBERG !

Kommentarer
Postat av: ida

JAG SAKNAR DIG JOSSAN!<3

Oskar ville hänga med sa han (:<3

2010-01-02 @ 15:33:05
URL: http://idahoolmberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha okej ;P<3

2010-01-02 @ 15:54:35
URL: http://josefineholmbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0