idol !

tjaa :) i morse försov jag mig lite vaknade 10 min innan min buss skulle gå men han fríxa mig lite och sen dra till bussen.

Skulle igentligen inte ha g mot g på morgonen men jag palla inte matte så frågade om jag fick jobba med svenska haha hände lite saker där oxå jessica som är så busig XD Sen fick vi lunch.

Hade bild sen och det hände en lite olycka kan man säga okej nu ska jag berätta:
Jag skulle skaka en färgburk för jag fick inte ut någon fär och så klart var inte korken på helt så den flyger rakt på mig tröja och det skvätter och allt så min tröja blev blå prickig haha. Så försökte tvätta den men det gick inte. Så fick gå till hemkundskapen och fråga om de kunde hjälpa mig men de kunde inte så ah..
Lyckad bild ^^

Sen som vanligt idrott och jag va jätte duktig på idrotten haha ! jag va tvungen att skärpa mig på den här lektionen och igår för jag skulle få g i idrott och idag va jag faktiskt duktig tyckte jag ! :D

sen mötte jag pappa vid ica och vi åkte hem och åt :) somnade lite medans pappa skulle hämta en sak hos mamma ;P sen nu har han åkt och bowlat med massa kompisar så jag är ensam hemma ett tag :) har pluggat lite oxå och kan läxa duktigt duktig ! pappa ska förhöra mig när han kommer hem ! om jag inte klarar det blire ingen utgång i morgon men klart jag kommer klara det ;) Men och 4 min typ börjar idol ! så man får väll kolla själv då ^^ haha men jag ska nog klara mig ta lite cola och sånt. Det är ju Erik, tove och Kalle. Och så klart tycker jag att  kalle ska åka ut ! haha snäll jag är men tove och erik är bäst ! men nu börjar det kisses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0