hinner alltid med ego bilder ;)

kom precis hem hart vart och hyrt film med pappa :) vi hyrde beck den nyaste :) va erik är bra ikväll asso calle kommer åka ut ! ska gå och kolla på det snart. Juste ida sa att erik, tove och calle har svininfluensan :O aja kisses<3


kollar på idol :)


haha ser lite sur ut va ? xD


naw va sööt <3


haha latar dig ;)


jossan saknar min ida<3333

när man heter jossan så hinner man alltid med egobilder när man är ensam hemma haha ! Men jag vet att ni älskar det ! <3

nu börjar idol eller det va en stund sen ska kolla nu kisses<33


Kommentarer
Postat av: Carro

Du har så fina kläder :) och du tar alltid massa fina bilder älskar dej <33

2009-12-04 @ 21:41:03
URL: http://barabarro.blogg.se/
Postat av: ida

jag saknar dig jossan !!<333333

2009-12-04 @ 23:18:21
URL: http://idahoolmberg.blogg.se/
Postat av: Lars-Olof

HAHA fina kläder? skojar du med mig?

2009-12-05 @ 13:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0