hemma

Vaknade halv 1 idag. Fast vi skulle ha gått upp 11. Men aja. Vi gick ner och åt och sen såg klart på en film.

Efter fiksade elle sig jag orkade verkligen inte. Tog bussen till barkarbyoutlet (stavning ?) Och åt lite på donken sen gick till toysarus, och elle skulle köpa en sak till sin lillebrorsa i julklapp och jag kollade efter en sak till min lillasyster. Tog sen nästa buss till jakan. Letade efter present till elles mamma som hon skulle köpa. Men tillslut hittade vi sexiga underkläder grr haha ! Sen köpte elle lite mat till elles mamma. Tog 17:40 bussen hem.

Åt pankakor när jag kom hit och nu sitter jag faktiskt i allrummet vi har ju två vardagsrum ;P För i mitt rum är det massa presenter till ungarna så man får inte plats ;P i morgon ska jag vara barnvakt till issa så vi hittar säkert på ngt ! haha som ni säkert läste igår baxa vi en julgran xD men nu ska jag kolla runt på bloggar hörs ! ♥


outfit !

Liten del av vardagsrummet/allrummet på den andra bilden sitter jag i soffan som är i samma rum ;P <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0