Film !

Tjoo, blev inte som jag hade tänkt mig vad jag skulle göra jag har inte gjort : gått upp på vinden, satt upp tomten, städat rummet, klätt julgranen lr sätt på film. Men jag har hunnit med att fika och suttit vid datan :) Gå upp på vinden, sätta upp tomten, städa rummet och fixa julgranen gör jag i morgon iställt :) orkar inte nu.

Men sitter med dricka och kexchoklad nu och tänkte kolla på film som jag laddat ner. Sen blir det sova efter. Sitter faktiskt inte ensam uppe micke är vaken men alla andra sova :/ hatar att vara uppe själv men aja jag klarar mmig :D men nu ska jag kolla film hörs kanske efter kisses♥


Elle om du ser det här smsa mig då ! svara på mina sms måste få tag på dej ! ring mig så fort du kan även fast det är sent !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0