Bilder från år 2009

Snart är 2009 slut ! så jag tänkte lägga upp massa massa bilder som jag mins jag har gjort :) Så det blir väldigt många bilder då. Men bilderna är apsolut inte i rätt årddning från början av året tills nu.


haft lite roligt med bilder Xd

Färgat håret.


Köpt mjukisdress rosa/blå


Bråkat och varit kompis med casper


vart med ida i kista :D


firat midsommar med ida och oskar :D


ida och oskar tog första doppet


vatten krig


Vart i Nyköping mkt !


haft kul med bilder ;P


bakat massa pajer med ida :D


the voice med elle, mickis, pernilla och carro


vart med frida i bålsta :D


badat bubblepool


haft fest


första doppet


sovit hos carro med pernilla


haft myskvällar med elle, som jag saknar :)


sovit i pernillas husvagn med frida <3


vart med elle<3


vart på sommarskola -.-


haft kul i skolan haha


vart med jessica


firat frida ! :D


viksjöjoggen


vart på gotland


legat typ bredvid markolio på gotland


fått studsmatta


julafton


badat i elles pool


fyllt 15år och fått data och massa mer saker !


snövit har dött ='(


myskväll med frida och elle. Vart ute med massa folk ! haft skit kul. Blivit jagad av polisen och lite bråk mm. Men mest roliga saker då ;D


bloggat mycket! och fixat min blogg flera gånger och fått flera besökere ! :D


vart mycket inne i stan, Och bla shoppat, fikat, köpt julklappar och bara gått i affärer !


+
Vart i rosslagen med Ida, Oskar, danny och Casper! vi hade sjukt kul bad och massa saker. Hade tyvär inga bilder på min data och internet funkar inte på mammas ! 

Camping med familjen i sommras

Allt jag kommer på nu har säkert glömt massa. Men det är de största minnerna ! <3 




Kommentarer
Postat av: ida

love u<3

2010-01-02 @ 15:35:14
URL: http://idahoolmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0