ingen passande rubrik

tjaaa alla söötisar :D i morse v ajg fett seeg men kom upp tillslut fixade mig 5 min innan jag skulle dra till bussen ;P

kom till skolan väntade på frida och jessica jessica och de andra hade prov haha jag och frida slapp ! bäst vi är! i allafall sen no och sen lunch. Frida och de andra skulle ha g mot g och jag som är bäst behöver inte ha det mohohah.. Men sen hade vi så klart ingen svenska så jag satt på träffen själv och latade mig. Men sen så kom lollo :) sen so trååkigt, jag och frida gick till träffen efter och sen följde jessica mig till busse :) och nu är jag hemma och ska hitta på ngt kisses<3
lite ändrade planer inför helgen oxå blir inte ut på fredag kanske bara på lördag :) <3


frost och kallt idag igen ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0