Julklappar !


Julstrumpan!
Frida tidning.
Godis.
Armband.
Strumpor.


presenter!


Britney perfym mm.


Rosa halsduk. Jätte skön!
Och strumpor ;P


Linne med paljetter. Ohio.


1000 kr från familj och ulla-britt. Kanske kommer jag få mer pengar av släkten haha !


Maskara och eye-liner av syrran. Brunkräm av ludde xD <


Hannah montana film av mamma, pappa och micke.


Säker man kan göra skiit snygga naglrar med istället för att gå till någon som gör det dyrt ! Fast blir säkert finare där men det skiiter jag i haha :D


Rosa kofta gina ! av mamma, pappa och micke.


Blå jätte skön tröja. Av mamma pappa och micke


Legings av mamma pappa och micke


Rosa skiit snygga underkläder !


Nya svarta mjukisar .


Näspiercing av småsyrrorna.


Några av kläderna jag fick. Fast klakskorna är inte nya men ska börja använda de oftare :)  Ska köpa nya på lördag oxå ! :D Då blire shoping !


Åh va kul med mkt snö på julafton. Det va några år sen ;P nu känns det i alla fall som jul. Men nu ska jag vara social mot alla andra och inte sitta här hela kvällen haha ! godjul igen :D hoppas ni har fått fina julklappar för det har jag fått ;D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0